Poszerzono zakres nieodpłatnej pomocy prawnej, która obejmuje także sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej przez osoby fizyczne prowadzace jednoosobową działalność gospdoarczą - niezatrudniające innych osób w ciągu ostatniego roku. W znowelizowanych przepisach wprowadzono obowiązek dokumentowania udzielenia porady w systemie teleinformatycznym. Uregulowano kwestie przetwarzania danych osobowych oraz usprawniono proces sprawozdawczości poprzez oparcie go o dane i procesy zawarte w systemie. System umożliwia wykonywanie zadań nałożonych ustawą w sposób nie wymagający kontaktu osobistego i w tym celu rozwijane są kolejne jego funkcjonalności.
Jedną z nich jest moduł zapisów na porady zdalne przez beneficjentów pomocy przez stronę https://np.ms.gov.pl. Możliwość rejestracji przez obywateli na porady za pomocą strony internetowej to istotne narzędzie przy wykonywaniu przez dany powiat zadań nałożonych ustawą, ale przede wszystkim ułatwienie dedykowane beneficjentom systemu nieodpłatnej pomocy.
Pliki do pobrania:
Informacja dostępna po naciśnięciu tutaj
Informacja nt. siedzib i godzin pracy NPP na terenie powiatu opatowskiego dostępna po naciśnieciu tutaj
Klauzula RODO dostępna po naciśnięciu tutaj
Pliki do pobrania: